And everyone must breathe until their dying breath.

Äter pannkakor för andra dagen i rad för att det är megagott och för att jag älskar att äta samma sak flera dagar i rad! En gång åt jag tacos varenda kväll i 1,5 veckor! Var ungefär det bästa!
Idag har jag hängt på praktiken som vanligt. Jag har hunnit med att bli utskälld av en boende för att jag inte kunde ge hen en smörgås, tuggat en massa papper i en såndär tuggmaskin (jättekul! På riktigt alltså!) och bestämt mig för att jag ska gå ut på promenillis med någon av de boende eftersom jag tycker att dom ska få komma ut och få lite frisk luft! Jag har också hunnit med att ha panik inför fredag eftersom jag inte trodde att jag hade någon att gå med på "Lilla sommarfesten" men Ida-Lisa kunde/ska hänga med så det problemet är löst och jag är megasuperglad! Igår provade jag mina kläder som jag har tänkt att ha på mig bara för att se om de passade ihop, och jag som ut som värsta _school_girl_89_ eftersom jag hade flätat håret inför natten hahaha. Passade även på att göra Ansgi lite julfin och såhär såg han ut då! Mitt lilla pyre!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0