Det fördes ett sällsamt krig inuti min kropp men ingen kan slåss som jag. Törsten rev och hoppet svek men ändå lever jag kvar; kanske av ren vana?

 
 
 
Idag har det varit första advent och kattens dag! Det har jag firat genom att först ge Ansgi lyxmat på morgonen, och sen har jag och Ida-Lisa hängt på Erikslund och ikea. Vi har ätit köttbullar och strosat omkring en massa där, nästan somnat i en soffa, provat sköna sängar, varit på Maxi och haft det himla trevligt och sådär!
Och eftersom det är advent har jag haft glitterspray i håret och stjärnor under ögonen, men hade absolut ingen bra kameradag så ni får bara se kassa mobilbilder på hur jag har sett ut! Hoppas ni har haft en himla fin första advent iallafall!
 
(Har det jättestökigt på min diskbänk därav den kassa redigeringen haha..)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0