Första december

Vaknar upp och känner mig totalbakis och hinner tänka "vad fan gjorde jag igår?!" innan jag kommer på att jag enbart skrev tenta till klockan 01 och inte alls var på nån fancy fest. Happ, så var det med det. Har sagt godmorgon till Ansgi, kollat på julkalendern och nu ska jag ta tag i artikelletande till tentan. Referera lite. Sen lämna in tentan och vara uppgiftsfri HELA DECEMBER! Så freakin' lovely! Under tiden ska jag lyssna på julradio.se eftersom dom spelar julmusik 24/7. Bra och fint när det är första december.

Kommentarer
Postat av: Lillapister

Åh, vi kommer så sätta på den radion här hemma! Men nu ska vi ut till Lundens och köpa lite blommor! Kommer vara så juligt och fint tills du kommer hem!!

2012-12-01 @ 12:19:10
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0