Släktdag!

I tisdags hade vi en liten kusin/moster dag! Först så började vi dagen med att bli fotade utav Anna i fotostudion i hennes skola, himla roligt! Vi tog ungefär hundra kort på oss alla kusiner/mostrar/respektive män i massa olika uppsättningar och former så nu har vi släktkort så det räcker och blir över. Jag passade såklart på att posa lite extra haha, och Uffe (mammas pojkvän) tyckte att jag skulle posa i en Lakers-halsduk så då gjorde jag naturligtvis det!
 
Sedan åkte vi vidare till Universitetet där min moster är lärare inom gymnastik och hon hade lånat gymnastiksalen så att vi skulle köra lite olika sporter mot varandra! Och jag fick äntligen ha lite idrott, gissa om jag var happy?! :D Såfort jag såg fotbollen sprang jag fram till den och började köra passningar med Anna och sen kickade jag litegranna innan det var dags för match! Ni förstår inte hur mycket jag har saknat detta (och det gjorde jag nog inte egentligen heller)! Mitt lag vann både fotbollen och innebandyn, och sen fick jag byta lag för det saknades en i det andra laget, men eftersom det visade sig att jag var skitbra på basket och typ gjorde 7 mål så lyckades jag vinna även den grenen vilket gjorde att jag inte var tvungen att bli på dåligt humör för att ha förlorat!
 
Sen åkte vi hem till min moster och åt en massa mat och spelade julklappsspelet och jag fick en film (Topgun) som visade sig vara från min ingifta morbror! Jättebra julklapp eftersom jag älskar att kunna kolla på film på tvn när jag ska sova. Var iallafall megatrevligt och det blev en massa skratt under kvällens gång! Min släkt är så himla himla bra!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0