Du vänder dig om & ler mot dom som aldrig haft en chans.


Har varit så himla effektiv idag. Tog sovis eftersom jag inte hade några föreläsningar, så när jag vaknade gjorde jag först lite pilates, och sen renskrev jag psykos-anteckningarna. När det var klart efter någon timme så diskade jag upp all disk, gick ut till soprummet, kammade Ansgi pga han tappar sin vinterpäls nu, dammsög, städade av toan och åt lite mat. Nu håller jag på att fixa iordning min del inför en gruppuppgift, och när det är klart har jag tänkt att jag ska läsa igenom geriatrik-anteckningarna fram tills Filip&Fredriks nya program börjar ikväll (som jag förövrigt hoppas är bra!).

Lite Ansgar-päls.. ^^


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0