Säg mig var du är ikväll, snälla säg var du står ikväll.

Igår var jag och Ida-Lisa hemma hos Marie och drack vin, och senare joinade även Silverpojken, aka. Maries pojkvän! Vi hade en riktig tjejfest där vi överanalyserade typ allt som gick att överanalysera och skrattade hysteriskt åt en massa saker, bland annat när jag var "som masken på kroken", eller när jag skulle beskriva en tentafråga om UVI, eller när jag skulle fråga Ida-Lisa på skämt vem hon hade haft en skrivbordsdröm om och samtidigt som jag sa det så strök jag undan håret från hennes ansikte hahaha! Och så åt vi pizza på Maries golv, precis som gamla tider, så himal mysigt, och när klockan blivit lite senare så gick vi ut på äventyr och jag snodde med mig en Svenska Björnstammen-affisch från ett plank och var ganska nervös för att det skulle komma en polis men blev ju himla nöjd när jag väl var tillbaka hemma hos Marie med en ny, fin affisch till min lilla samling (frågan är bara vart jag ska ha plats att sätta upp den här hemma, alla väggplatser är liksom upptagna, haha)!
Tyvär glömde jag min kamera hos Marie, så den får jag inte förens imon. Under tiden så kan jag dock bjuda på en bild som jag hittade på Ida-Lisas tumblr där jag poserar med min lilla affisch!



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0