Svar om mitt hår!

Fick en kommentar på bloggen som jag tänkte att jag skulle ta och svara på här nu i min lilla pluggpaus:
"Emelie om Barnkalas @ Kåren.:
Har du alltid så stort hår? :O Sliter det inte väldigt mycket på ditt hår?"

Svar: Nixpix, har inte alltid mitt hår tupperat, och om jag hade haft det så hade det slitet väldigt mycket på mitt hår. Det är ju den frillen som jag tycker är finast, men oftast så orkar jag inte fixa den om jag ska till skolan eftersom jag hellre vill sova då än gå upp och fixa håret, haha ^^ Istället för att tuppera håret brukar jag variera mellan dessa "frisyrer":

Antingen lockar jag det liksom längst ner på håret (eller hur man nu säger) som på första bilden, eller så har jag det bara lite vågigt som på andra.



Ibland väljer jag bara att sätta på mig en basker, eller så kan jag ibland liksom "halvtuppera" det som på andra bilden. Nu har jag dock för kort hår för det, men när jag har lite längre så är det en himla behändig frisyr!

Kommentarer
Postat av: Virvelvindsflickan

fina frisyrer, alla fyra !!


★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0