Do or die, now or never, topp till tå i svarta kläder.

Har varit på världens onödigaste seminarie idag, och imorgon mellan 9-14 ska jag på ännu ett konstigt seminarie där vi inte ens ska få tid att äta (endast en 20-minuters fikarast).... Kvällen ska jag helt enkelt ägna åt att läsa lite om demenssjukdomar och såntdära och förhoppningsvis kan jag sova i tid ikväll och inte vara vaken till klockan tre. Vi får se hur bra jag lyckas med det.


Klänningen som jag hade på mig igår fick jag förresten av min finfina lillasyster Anna! Hon har sytt den helt själv och hon är så himla duktig och snäll som gör så fina klänningar åt mig. Finaste lilla lillasyster!


Här är två klänningar som hon sytt åt mig. Älskar dom, så himla fina!

Kommentarer
Postat av: Koi

Klänningarna i all ära, men ditt hår! Hade jag varit språkligt lagd så hade det nedan följt en beskrivning av hur fint det är.



Over and out!

2012-02-15 @ 21:53:11
Postat av: Cheapo

Sv: Oj, tack så mycket! :)

2012-02-16 @ 13:41:42
URL: http://cheaapo.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0