Do you remember when we met? That's the day I knew you were my pet ♥


Blir ett litet Ansgar-inspiretat inlägg nu! Idag har jag iallafall bokat tid till veterinären eftersom jag är 99,9% säker på att Ansgar har tandsten, och isåfall måste den naturligtvis bort och kosta vad det kosta vill liksom. Känns ju himla skönt att vi har fått en tid (trots att tiden är dagen innan min tenta, men what to do liksom?), men samtidigt känner jag mig som en himla dålig kattmamma som liksom "inte gjort något åt det", eller ja jag har ju försökt att få honom att äta kycklingvingar vilket verkligen inte funkar, och borsta tänderna på honom när man är ensam är totalt omöjligt eftersom han blir helt sjövild och han får ju bara bra mat och så, och det är ju vanligt att katter får tandsten, men liksom ah, vet inte. Nu har jag ju iallafall bokat tid, och det känns bra. (Förövrigt: han mår inte dåligt av tandstenen nu, så han är pigg och kry och precis som vanligt, men om man inte gör något åt det kan han typ tappa tänder på sikt och så.).

Vi var nyss uppe på loftet, och av en händelse så kikar jag in under soffan och ser en leksaksmus så jag lyfter och soffan och hittar detta:

Liksom, det förklarar vart alla hans möss har varit! Nu behöver jag ju iallafall inte köpa nya på ett tag ^^


Nu sitter han i fönstret och luktar lite och spejar och är sådär allmänt mysig och kattig och jag bara känner att fy tusan vad jag älskar min lilla Ansgar ♥


Kommentarer
Postat av: matildus

Sv: Åh, tack så mycket! Jag läser till socionom :)

2012-02-09 @ 21:39:41
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0