Your dancing has left me to die. More than I deserve, all that i'm left with is me.


Woopiwoopi, har varit i skolan idag och haft seminarie. Var faktiskt ganska intressant så ska inte klaga! Har även hunnit med ett besök på systemet pga vi ska på Kåren imon eftersom det är tema barnkalas där. Kan nog bli himla roligt tror jag allt, bara jag kommer på vad jag ska ha på mig. Nått barnkalasigt förstås. Tror jag ska ha min rosa tyllkol och en prinsesskrona.

Iallafall. Har gjort upp världens plan för mitt pluggande dom kommande dagarna, eller främst inför imon. Idag ska jag alltså städa/diska/tvätta/allt göra allt annat som jag kan tänkas få för mig att göra när jag pluggar= jag kommer bara kunna plugga imon eftersom allting som jag brukar göra när jag inte vill plugga redan är gjort! Och eftersom jag är så himla snabb så kommer jag hinna plugga ikväll också. Åhå så himla bra alltså.

Kommentarer
Postat av: Agnes-Elise

åh vilket roligt tema!

2012-02-16 @ 14:15:26
URL: http://strawberrywine.webblogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0