- "After all this time?" - "Always."

Inatt har jag lyckats sova jättekonstigt vilket harresulterat med att jag har fått nackspärr på höger sida av nacken. Känns ju sådär, men med lite värktabletter och halsduk på så är det inte sådär jätteilla iallafall! Har precis kommit hem från stan där jag jag besäkte systemet och inhandlade dricka tills imon, och sen var jag ju tvungen att gå och kika lite i affärerna. Och liksom, oh my vad mycket fint det finns! Är ju lite jobbigt pga har ju inga pengar och sådära, men jag vet iallafall en sak som jag ska unna mig nästa vecka när jag väl fått lite pengar; en väska från gina tricot! Den ser mycket fulare ut på bilden, men den är så himla fin tycker jag och jag tror att den kommer att passa bra ihop med skorna som jag köpte i julas!

Nu ska jag kika på Harry Potter, och sen komma på vad jag ska äta till kvällsmat och lite sådära!


Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Åh! Den där har jag haft ögonen på sen de la ut den på hemsidan! Himla fin :)

2012-01-19 @ 16:48:33
Postat av: lisa

åh den måste jag kika in! ser ut att vara stor nog att få plats med en dator i också. fast man vet ju aldrig!

2012-01-19 @ 21:17:05
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: lisa

och måste säga: finaste harry potter-citatet!! <3

2012-01-19 @ 21:17:40
URL: http://gogopop.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0