I don't care if Monday's blue!

Hej kära måndag!
Idag är det nästan den sista januari, vilket gör att det blir februari denna veckan. Februari är min hatmånad. Som tur är lär den gå ganska fort detta året; har ju skola nästan varje dag!
Igårkväll så fick jag världens ryck och diskade och städade och plockade undan i hela lägenheten, så idag ska jag bara dammsuga/skura golven och tvätta lite och sen är allting skinande rent här hemma. Känns ju faktiskt jättebra! Snart ska jag börja plugga lite, och sen får vi se om jag hittar på någonting annat ikväll. Och idag är det mindre än en måndag kvar tills jag ska kolla på The Sounds, åh vad jag längtar! ♥

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0