Jag har väl aldrig kommit närmare än så här?

Känner att jag liksom glömt bort det här med hur man egentligen bloggar? Eller finns det ens regler för hur man ska göra? Är det egentligen inte bara att skriva lite, typ skriva sånt man känner och inte känner och gör och inte gör och sådär? Jag har iallafall inte börjat med hemtentan än, och så täntke jag göra det nu ikväll men så började jag kolla på "Juno" som jag köpte idag på maxi och när den var slut så vaknade Ansgi= han vill leka och blir skitsur om jag inte gör det, så nu ska jag leka med honom. Men har ju hela natten på mig och plugga om jag nu känner för det. Börjar ju faktskt inte skolan förens 13:15 imon såatte! Har även tänkt att äta upp andra halvan på min grapefrukt, men det blir alltis så kladdigt när jag äter dom eftersom jag inte har en grapefruktsked som man tydligen ska ha när man äter dom? Så vet helt enkelt inte om jag orkar kladda nu, tror jag väntar med det tills imorgon. Nu vet ni det!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0