Klassfesten!

I fredags var jag på klassfest tillsammans med min lilla sjuksköterskeklass! Några killar i klassen hade hyrt en lokal som vi skulle vara i, men den var tydligen vandaliserad så i sista minuten fick dom byta till en annan, ouppvärmd, lokal. Det var riktigt kallt, och därför fick alla ha jackor på sig haha, men annars var det hur trevligt och kul som helst! Vi hade lite lekar, typ musikquiz, beer pong (som jag, Marie + en kille i klassen vann, MOHAHA!) och twister. Det tightaste gänget under kvällen var ju jag, Marie och vår tre apor-box som vi släpade med oss vart vi än skulle haha, och den inre paniken som uppstod hos oss när vi ställt ifrån oss den och inte viste var den var, hmm ja what to say liksom? Haha. Känndes iallafall som om hela kvällen bara susade förbi, och helt plötsligt så skulle alla ner till stan för att gå ut, så alla traskar ut och väntar på att taxisarna ska komma. Jag ska gå bort och prata med Marie och Ida-Lisa, och lyckas haka på vägen dit; fyra gånger! Haha, alltså det var verkligen som bambi på hal is= jag trillade, reste mig upp men trillade igen och så höll jag på ett tag tills jag tror Ida-Lisa hjälpte mig upp haha! Har ett par härliga blåmärken på smalbenet idag. Iallafall, jag och Marie bestämde oss för att inte gå ut så vi gick hem till henne för att hänga där. Marie har även lyckats skicka så sjukt roliga fyllesms till Ida-Lisa, haha, ni förstår inte hur mycket vi skrattade igår på morgonen när vi läste dom. Grejen var att hon har skirivt smsen som om hon skulle ha skrivit dom i en journal, som exempelvis "Inte villig att lämna katten ensam."! Antaglien lite sjuksköterskehumor över det hela, men det var faktiskt fruktansvärt roligt!








Kommentarer
Postat av: Catti

hahahahah sista bilden va ju fan bäst!!!! =D =D

2012-01-22 @ 13:15:05
Postat av: Mattias

Fan va varmt de ser ut :D

2012-01-22 @ 15:04:28
Postat av: Virvelvindsflickan'

Ser kul ut!

Postat av: Marie

Haha sista bilden är hilarious!

2012-01-22 @ 21:21:53
URL: http://fridolfsson.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0