I helgen!

Godmorgon och hejsanhoppsan och sådära!
Här ligger jag och är lite småförkyld, men det gör egentligen ingenting för är bara lite täppt i näsan så det är inget allvarligare än så. Dock har jag tappat bort min lilla medicinväska med bland annat mitt nässpray i, men jag hoppas att den ligger hemma hos Marie och att jag inte råkade tappa den i fredags när vi var ute?
Iallafall. Idag ska jag träffa Marie och Ida-Lisa i skolan och vi ska skriva det sista på våra hemtentor och sen lämna in dom så vi får sovis imorgon, brabra! Har även tänkt att jag skulle städa upp här i mitt lilla bo, typ en lite för tidig vårstädning. Men det känns ju faktiskt lite som vår ute nu, så jag tänkte att det gör nog ingenting!

Här är förresten några bilder sedan i fredags då jag, Marie och Ida-Lisa drack vin hemma hos Marie. Vi var himla fnissiga, och sen så fick Marie och Ida-Lisa för sig att dom skulle chatrouletta lite, och jag blev ju lite blyg och gömde mig först men sen så dök det upp en kille från Ryssland och då tyckte vi ju att det var en bra idé att börja skriva med honom och så, så där satt vi alla tre och fnissade medan jag stapplande skrev fram random meningar på ryska. Han blev ju iallafall glad över att vi skrev på rysk så det var ju bra! Och när vi chattat klart så gick vi till Pitchers och träffade Maries pojkvän. Jag blev tagen för att vara någon annan en kort sekund vilket resulterade i ett ganska hårt "hej"-slag på axeln innan personen i fråga upptäckte att jag inte var den han trodde jag var, och jag hann även ge ut ett helt random nummer till en random kille. Intressant!




Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0