Och där faller ännu ett år, sönder till små minnen.

Hej kära blogg!
Det har blivit ett nytt åt, men jag kommer varken göra en årssammanfattning, en årslista eller ha något nyårslöfte. Känner att det är ingen big deal att det blivit ett nytt år, och jag vet inte om det förra året är så roligt att sammanfatta så det får vara, liksom.

Nu sitter jag och kollar på OC med Anna, och funderar på att så smått börja med min hemtenta. Bara för att liksom. Och så sitter jag och festivalfunderar en massa! Ska ju på SiESTA med Ida-Lisa och Marie, men vill också gå på antingen Emmaboda eller Storsjöyran. Problemet är att dom är samtidigt så vet ju inte alls vilken jag ska välja, så jag har en tvåpunktslista med nack-/fördelar:
1. Just nu har Storsjöyran bättre musik än Emmaboda (eller mer musik i min smak) och bra musik är ju bra!
2. Det kommer bara att ta tjugo minuter för mig att åka till Emmaboda, men tretton timmar att åka till Storsjöyran, och dte är ju ganska mycket längre!

Först och främst måste jag ha nån att gå med, för vill ju inte åka på festival helt ensam. Pop kanske kan följa med till Emmaboda om jag bestämmer mig för att åka dit, men har inte kollat upp om nån kan tänka sig att följa med til Storsjöyran än. Och just nu så är ju varken Emmaboda eller Storsjöyran särskilt dyra, så ja, får se hur jag gör!

Imorgon ska jag och Anna iallafll åka in till stan och shoppa för pengar som jag inte har, är pepp!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill också shoppa för pengar jag inte har! awesome! ^^

2012-01-02 @ 13:18:39
URL: http://fridolfsson.blogg.se/
Postat av: cheap transcription

Hej! Jag är ny här, jag fortfarande gillar det här. Vi läser fortfarande. )


★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0