Jag vaknade så lycklig över att äntligen ha drömt.

Har suttit i soffsängen hela dagen idag och bara chillat. Ätit världens onyttigaste frullis, druckit äppeljuice och kikat på "that '70s show". Ibland behövs det såna här chilldagar! Just nu sitter jag och kollar på hemnet efter små söta stugor. Vill typ flytta in i allihopa! Såfort jag har blivit av med mina rädslor för mörker, spöken och mördare så ska jag ta mitt pick och pack och flytta ut i ett litet hus på landet. Skulle cirka ha det finaste lilla huset, och jag skulle bygga en liten rastgård till Ansgi som han kunde gå ut i, och jag hade haft ett litet grönsaksland och sen hade jag haft den mest kitschiga inrednigen med en massa second hand möbler och småpryttlar. Och sist men inte minst så hade jag haft en liten stuga bredvid huset som skulle vara helt djurfri så att mina allergiska vänner också skulle kunna komma och hälsa på! Åhå, skulle vara så himla fint!

Ungefär lite såhär skulle det se ut:






Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0