Inhandlat.

Idag var Anna och jag i Växjö och shoppade lite, så jag skulle väl mest bara visa vad jag inhandlat (mest för att jag tycker det är intressant och se vad andra männsikor har köpt), genom ett fult "kollage"!

1. Lite smingrejer, en läppenna från Isadora, läppstift (vampire red) från Viva la diva och ett puder ifrån Maybelline
2. Två rosetter från glitter som det var 75% rea på= fick dom skitbilligt!
3. En helt vanlig svart bomullsklänning från H&M
4. 1,5 meter spets, som jag har tänkt att sy fast på klänningen från H&M
5. HELLO KITTY HÖRLURAR! Har dock inte köpt dom, utan bytte en julklapp och köpte dessa istället!
6. En svart skjorta från Emmaus
7. Asbilliga knästrumpor från H&M
8. Typ den coolaste laptop-väskan ifrån Tiger

Kommentarer
Postat av: panda

sv: min skohylla kommer ifrån ikea. fast det är en tv bänk egentligen!! haha

2012-01-04 @ 08:31:51
URL: http://pandawhore.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0