Before it all ends.

Hej hej hallå!
Händer inte mycket i mitt liv nu, så därför har jag inte så mycket att skriva. Jobbar hela denna veckan, och på lördag morgon åker jag till Göteborg och kollar på kent. Försöker peppa men är mest rädd, men det ska nog gå bra iallafall hoppas jag!
 
I söndags var det monsunregn big time här i Västerås. Jag skulle naturligtvis cykla till jobbet när det vräkte ner som mest, och tack vare regnet så är min ipod död. Och en död ipod=en död jag ungefär. Nu har jag iallafall varit och köpt en ny mp3 eftersom jag vägrar att ha musiken i mobilen. Och kände att jag måste ju köpa en såfort som möjligt eftersom jag sällan går utanför lägenheten utan musik i öronen, och jag MÅSTE ha den på lördag när jag åker till Göteborg. Nu ligger den på laddning iallafall så har inte hunnit prova den än, men den är nog bra. Liten och smal är den iallafall, fint.
 
 
 
Idag om precis tre veckor är jag förresten på Gotland. Jajajajajajaja!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0