DET GÅR ÖVER DET GÅR ÖVER DET GÅR ALDRIG ÖVER

1. Catti och jag har varit och sett kent i Eskilstunao ch OMG JOCKIS TA MED DIG DIN HÖFTDANS HEM TILL MIG OCH MARRY ME!!!!!!
2. Vi var BESTÄMDA och kom ut från parkeringen på 20 minuter fastän mitt ben hade panik och skakade sönder hahahaha
3. Catti pch jag klunkade en vinare på tio minuer alltså= gick DIREKT up till hjärnan
4. Vi hängde med Marie+silverpojken och Ida_lisa på Bill&Bob och drack syltburkar. det är fan devil för hjärnan alltså hahahah
5. Hänge på mvdonalds och jag hävdade att Jesus var en same som hade en renstam
6. JAG HAR INGEN RESORB HEMMA FÖRTSÅR NI DENNA BAKISHETEN JAG KOMMER GENOMMLIDA INOMON INNAN JAG SKA FESTA IMON IGEN?!!!!!!!!!!!!
7. Har världens keligaste katt här hemma<3
8- kanske kan få dropp på söndag innan jobbet om jag är tillräckligt bakis hahahahah
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Mest du som ser kelig ut, Ansgar ser lite lömsk ut i blicken och vill bort! :p

Svar: Det är för att han är kameraskygg vettu! ;D
Cheapo

2012-07-21 @ 08:26:09
Postat av: matildus

Menååååååh det var så bra, dog lite!

Och lycka till med allt, tänkte hinna med att påta ihop ett inlägg snart.
<3

2012-07-22 @ 01:52:15
URL: http://lillhurricane.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0