Friday I'm in love!

Vid kl. 21 igår smsade Ida-Lisa mig och frågade vad jag gjorde, och om jag inte ville komma över till henne och dricka upp vårt vin som vi hade kvar. Fastän jag skulle börja jobba vid kl. 07 dagen därefter (alltså idag) bestämde jag mig naturligtvis för att cykla dit; YOU ONLY LIVE ONCE! Ida-Lisa var pepp och smittade av sig, och sen gjorde hon en makeover på mig, mycket spännande haha! Vi satt i hennes soffa och pratade om mer eller mindre viktiga saker tills klockan blev tolv då vi cyklade ner till Bill&Bob och mötte upp Marie och Silverpojken där. Jag fnissade mest över att jag skulle börja jobba om sex timmar. Marie fixade vatten åt mig som jag drack (och la min typ 5e resorb för kvällen i ^^). När klockan var halv två bestämde jag mig för att cykla hem och hinna få några timmars sömn innan jag skulle upp igen. Några riktigt roliga timmar. Spontanfest är ta mig tusan bland det roligaste som finns, I love it! ♥
 
 
Jag kan däremot avslöja att idag på förmiddagen INTE var roligt någonstans. När jag klev upp kände jag mig helt okej, var liksom inte ens trött så jag tänkte liksom att det här var ju inte alls farligt. Men när jag väl hade kommit till jobbet så kände jag inte riktigt likadant längre. Var så trött, illamående och yr att jag var övertygad om att jag inte skulle klara av att jobba klart dagen utan att kräkas haha... Men sen sov jag tjugo minuter på fikarasten och tvingade i mig tre glas vatten och efter ett tag så kände jag mig mycket bättre (jag var iallafall inte spyfördig längre). Men jag tog mig igenom dagen utan större problem, typ, så gårdagskvällen var helt klart värd!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0