More than you will know just by watching me.

Idag hade vi egentligen planerat att vi skulle åka till en strand och chilla eftersom SMHI hade sagt att det skulle vara "26 GRADER OCH SOOOOOOOOL" ute. Det var det inte. 23 grader, kvavt som in i norden och gråa moln över hela himlen gjorde att vårt strandbesök ställdes in och byttes ut mot lunch och shoppingrunda på stan vilket också var trevligt (fastän min dricka råkade välta så att Ida-Lisa fick fullt med cola i sin salladsdressing)! Köpte iallafall en svartvitrandig oversize t-shirt (som inte är med på bild nu pga glider omkring i den just i detta nu) som jag tänkt att ha över bikinin om jag mot förmodan hamnar på en strand någongång nästa vecka, en klänning med hjärtan från H&M, tröjan jag spanat in forever på Lindex, rea-raggsockor från Monki (bra att ha i juli och sådär) och ett rött nagellack. Bra. Jag cyklade också förbi netonnet och hämta min kamera, eller rättare sagt jag hämtade ut en ny kamera eftersom den andra jag hade fick skrotas så fick en ny istället (men en precis likadan som den förra naturligtvis). Känns så himla bra att äntligen ha en kamera som tar bra bilder igen!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0