Nionde juli.

Har varit ledig idag= haft chilldag. Började med frullis nere på stan tillsammans med Ida-Lisa och Marie, och sen drog vi vidare för att ta en förmiddagsfika. Marie gick hem efter det så jag och Ida-Lisa gick en snabbis på stan och inhandlade nödvändiga grejer (för min del var det ett nytt puder). När vi sedan skulle skiljas åt så kom Ida-Lisa på den briljanta idén om att vi kunde ligga på hennes gräsmatta och läsa lite eftersom det var så fint väder. Sagt och gjort, jag cyklade hem och hämtade min bok och cyklade sedan hem till henne. Där låg vi sen och hade det hur skönt som helst i solen, även fast det blev skitvarm ibland! Vi hittade lite piggelin i hennes frys som vi svalkade oss med, hur gott som helst må jag säga. När det mulnade på gick vi till ica och handlade mat, och sedan cyklade jag hem till mig och här sitter jag nu. Ska ägna kvällen åt att städa/diska/tvätta, kolla på senaste avsnittet av true blood samt spendera tid med Ansgi! Bra och nädvändiga saker alltså.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0