Och det var då som nu till sist och för alltid.

Är ledig idag så sitter passar på att färga håret. Måste även klippa luggen eftersom jag upptäckte igår att den är sjukt lång. Och imon ska jag se kent i Eskiltsuna. Är dock väldigt orolig haha, för jag har aldrig varit så sen till en konsert med kent som jag kommer vara imon. Jobbar ju till 15:30 (har dock tänkt att försöka flexa ut en timme tidigare, så hoppas det är lugnt så jag kan göra det!!!), sen ska jag ta tåget 16:35/17:35 beroende på när jag kan gå från jobbet, så kommer ju typ vara vid konsertområdet runt kl. 18-19 tiden hahahahahaha dör ju vad sent. Jaja finns inte mycket att göra åt saken så får väl vara glad att jag ens lyckades byta så jag faktiskt kunde se dom, hur sen jag än blir. I'll try try try try try.
 
Upd. 14:30
Kanske inte ska gå imon. Får se. Om jag inte går ska jag ska jag festa stenhårt så jag glömmer att jag egentligen skulle varit någonannanstans. Bra plan B!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0