Why do you love me so much?

Ikväll har jag suttit och hängt i timmar på hemnet och tittat på alla små söta stugor ute i skogen som jag vill köpa och bo i! Känner liksom bara att det hade varit så bra för mig, att få flytta ut på landet. Få ha en liten trädgård, kunna andas och ha lugnet intill mig. Så fint, bra och behövligt. Nu längtar jag bara tills jag börjar jobba på riktigt så jag kan börja spara pengar så jag kan ta och köpa mig en liten stuga.
 
Imorgon är jag iallafall ledig, så då har jag tänkt att städa lite i lägenheten. Det behövs. Och sen måste jag laga lite matlådor för mina är slut. Ska tydligen regna hela dagen så det passar mig bra med inomhussysslor. Ska även passa på att lägga upp bilderna från i helgen då, när jag ändå har tid liksom!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0