And I'm praying on, I'm praying for me.

Har hängt med Ida-Lisa på stan idag. Vi hittade alldeles för mycket fint som vi inte riktigt hade råd med och kom fram till att så fort vi får lön så måste vi ut på en shoppingrunda. Annars händer inte så mycket i mitt liv nu, utan jag väntar mest på att det ska bli fredag så att vi ska få vår c-uppsats opponerad så att vi äntligen får det överstökat. Börjar bli riktigt nervös nu, men förhoppningsvis går det bra. Efter opppneringen på fredag så ska jag, Kelly, Ida-Lisa och Marie dricka champagne för att fira, och sen ska jag och Kelly äta sushi. Bästa alltså!

Lite senare idag ska jag se om jag lyckas få ut Ansgar på en liten runda. Ska försöka när det börjat skymma lite, och förhoppningsvis tycker han inte att det är lika läskigt då som när de tär ljust ute. Wish me luck!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0