Du ger mig inga löften och du ställer inga krav.

Vi började dagen med att äta en riktigt lördagsfrullis! Den tropiska juicen är ca den godaste ever, bara så ni vet! När vi ätit klart frullisen så gjorde vi oss iordning och sen så gick vi ner på stan. Hade på mig mina fina skor men fick skoskav igen så fick byta om till mina kinaskor som jag tagit med mig, omifallatt jag just skulle få skoskav. Vi hängde på Myrorna ett tag, och jag hittade två fina kragar för nästan inga pengar alls, lovely! Sen så märkte vi att vi började bli hungriga så vi gick och åt lite sushi. Åh vad jag borde äta sushi oftare!!!! Vet ju att jag älskar det men äter det typ aldrig? Inte riktigt okej! Iallafall, åt vegetarisk sushi och fick all Annas ingefära också. Jag införskaffade mig sedan en svart klänning och ett rött nagellack, finfint! Sen tänkte vi att vi var färdiga med stan och gick hem och började laga tacos á la Sara och Anna= mycket av dom sakerna som brukar ta slut fort, alltså ost och guacamole. Häll på att dö av skratt ungefär en miljon gånger under tiden vi åt eftersom jag hade lock för öronen och inte hörde vad Anna sa, plus att hon trodde att min granne hade ett gökur, haha (när det i själva verket var en Marilyn Manson-låt på i bakgrunden)!

Nu har vi iallafall suttit uppkrupna i soffsängen och tittat på Melodifestivalen. Är en snäll storasyster och låter förstås Anna kolla, även fast jag inte är något fan av hela det där spektaklet!
(Och såg när jag laddat upp dom att alla bilder har någonting med mat att göra haha! Vi har inte ätit hela dagen I promise, utan det bara blev så okej! ^^ )



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0