The world still loves you Mr. Saturday.

Morgonen började sådär kan man ju säga; hade cyklat typ i två minuter, och sen hoppade kedjan på cykeln... Fick släpa tillbaka cykeln till närmaste cykelställ eftersom bakhjulet vägrade att rulla. Behöver jag säga ungefär hur förbannad jag var? Vet ju inte ens hur jag ska kunna laga den eftersom jag inte kan gå någonstans med den och jag kan då inte laga cykelkedjor själv och fan jag använder ju min cykel hela tiden och jävlajävlajävlaskit!!!
Sen fick jag powerwalka hela vägen till skolan för att inte komma försent, var inte så kul. Dock var seminariet inte alls så stort som jag hade tänkt, utan det var faktiskt ett ganska trevligt seminarie. Vi skulle också få tillbaka vår grupptenta som vi gjort, och vår seminarieledare sa att alla grupper skulle få kompletering på hemtenta och det kändes ju lite sådär liksom. Och sen så går jag och Marie till den läraren som hade vår tenta och ber om att få den, så han börjar plocka i sina papper, hittar rätt tenta och sen säger han: Gratulerar! Och då har vi liksom fått godkänt på vår tenta! Marie och jag blev typ helt crazy och började fnittra helt hysteriskt haha, mest för att vi nog inte fattade hur vi kunde fått godkänt på vår hemtenta medan alla andra fått kompletering.



Efter seminariet så gick jag, Marie och Ida-Lisa ner till parken och så köpte vi en glass och varsin munk och sen så satt vi på en bänk och hade lite bänkpicknick i solen. Ungefär det mysigaste som man kan göra på en torsdagseftermiddag!
Och ikväll ska jag gå på någonslags Vårdförbundetträff och lyssna på en ambulanssjuksköterska. Går väl i och för sig mest dit eftersom Vårdförbundet ska bjuda på mat och jag tänker lite så att gratis är gott! Hoppas det blir mer mat än bara en frukt.

Kommentarer
Postat av: Marie

När passade du på att ta den där bilden? haha.

Mysigaste eftermiddagen! <3

2012-03-22 @ 16:34:16
URL: http://fridolfsson.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0