Dom viskar: Du är tidlös, men dom menar omodern.

Idag är jag nästan frisk faktiskt! Bortsett från att jag fortfarande är väldigt trött och har kvar hostan. Har dock orkat gå iväg till apoteket och köpa hostmedicin (och till ica och köpa mat), så nu snart ska jag väl få bli kvitt hostan också hoppas jag! Har bestämt mig för att jag ska försöka ta itu med disken snart, höll på att leta mig fördärvad efter en ren gaffel alldeles nyss så antar antar att det är dags att diska ^^

Här är iallafall en bild på Ansgar som jag tog i förmiddags. Han låg så himla fint och vilade på mattan så tänkte att jag skulle ta ite kort på honom. Det tyckte inte han, utan såfort jag hämtade kameran så reste han naturligtvis sig upp och tyckte att det var mycket roligare att leka med linslocket än att ligga och posera! Min lilla pälskling!

 

(Och idag har Marie och jag bokat tågbiljetter till SiESTA!

Och så är det bara fyra dagar kvar tills Anna kommer upp till mig! ♥)


Kommentarer
Postat av: lillapister

Åååh, moster ska pussa så mycket på hennes fina Ansgi! längtar tills på fredag, kommer bli AWESOME syster!

2012-03-05 @ 23:21:47
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0