Det liknar vagt någonting jag känt en gång, men då tänkte jag aldrig så långt.


Vill helst av allt bara ligga i sängen idag och lyssna på "Verkligen" om och om igen. Inte för att jag är ledsen utan för att det är sånt väder idag; lyssna-på-samma-skiva-om-och-om-igen-väder. Jag har tänt lampan i fönstret fastän klockan bara passerat halv tolv, och ljusslingan vid min soffsäng är också tänd. Jag tycker om ljus. Säkert bara för att jag är så himla mörkrädd egentligen. Funderar över vad jag tänkte med när jag bokade biljetter till fyra kentkonserter som jag vet att jag ska behöva gå ensam på; att gå ensam på konserter är ju bland det läskigaste jag vet? Men jag vet ju att det kommer bli värt det, och det är antagligen därför som det hänger just fyra kentbiljetter på min anslagstavla här hemma och väntar på att bli använda. Fina, fina kent. Älskade kent.
Imon ska jag köpa ett nytt nagellack. Inte för att det kommer bli i någon spännande färg eftersom jag bara har svarta eller röda nagellack. Men har tänkt mig att jag skulle köpa ett som är snäppet ljusare rött än det mörka jag har. Kan nog bli fint! Rött är fint, och så är det med det!

(Om precis tio timmar kommer Anna till Västerås ♥)

Kommentarer
Postat av: Beskyddaren

Till vilka konserter kommer du? :)

2012-03-09 @ 21:01:35
URL: http://kentarna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du kan ju såklart gå med mig och Towe i stockholm så du slipper vara ensam :)

2012-03-10 @ 11:59:12
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0