Kent på lördag.

Sitter och är lite orolig inför lördag då jag ska åka till Stockholm och (äntligenäntligenäntligen) se Kent. Och det här är bara så typiskt mig och ja. Det går bra. det gör det alltid i slutändan, men iallafall liksom! Är rädd för hur det liksom kommer bli innan själva konserten. Ska åka till Stockholm antingen kl. 11 eller kl. 12, och då är jag framme vid Cirkus antingen runt kl. 12:30 eller kl. 13:30. Har bara varit på Cirkus en gång innan men det var för 2,5 år sedan. Är orolig för att inte hitta till rätt ställe, orolig för att folk kommer att kolla konstigt på mig pga ska köa ensam, orolig att folk jag inte känner ska börja prata med mig för gillar inte det och för att folk ska skratta åt mig eller tycka jag är konstig eller ser konstig ut och blablablabla. Och såhär kommer det vara inför varenda konsert i sommar. Men jag vet att det är så värt det i slutändan, men jag kan inte låta bli att oroa mig något så fruktansvärt. Gillar ju att ha kontroll på saker och ting men det kan jag inte riktigt ha nu. Jag får ha min ipod med mig och lyssna på musik och sådära. Och hoppas att det går snabbt och smärtfritt och jag vetvetvetvet att det är värt varenda orosminut när jag väl står framför scenen, jag vet ju det! ♥

Kommentarer
Postat av: Em

Jag ska också på den spelningen vi ses <3 HIHIHI

2012-05-22 @ 23:56:08
URL: http://ifuckbatman.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0