Lördag.

Idag har jag tjänat ihop ungefär en miljon vuxenpoäng! Först så cyklade jag till maxi och handlade en massamassa vuxenmat, som synes på bilden. Jag älskar när jag vuxenhandlar mat, mest pga att det ser så himla bra ut. Annars köper jag mest fil eller havregryn eller godis typ och det är ju inte speciellt vuxet.



Och sen cyklade jag iallafall hem igen och gjorde tre olika maträtter (fetaost/mozzarella- och spenatlasagne, fetaost- och spenatpaj och en italiensk quorngryta), och dessa tre maträtter resulterade tillsist i att jag nu har 17 stycken matlådor i frysen. PERFECT! Nu slipper jag panika varenda gång jag ska ha mat med mig til skolan (vilket är varenda dag numera) och kan bara plocka fram ur frysen. Bra!

Nu har jag kommit hem efter en liten promenad med Ida-Lisa. Vi svängde förbi mig och drack ett glas vatten, och Ansgar blev helt förälskad i Ida-Lisa och skulle lukta på hennes skor och sen på hela henne och sen på stolen hon suttit på och haha ja det var roligt! Roligast var det nog för att Ida-Lisa är lite rädd för honom haha.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0