Och jag är bara ljud, så jag rör mig som jag vill.

Idag fick jag mitt schema för sommarjobbet! Blev så himla glad; jag älskar scheman! Blev ännu gladare då jag såg att mitt schema var bra, bortsett från att jag ska jobba en natt (har aldrig jobbat natt innan). Jag är ledig på midsommarafton och börjar inte förens 13:30 dagen efter och så är jag ledig hela helgen då kent spelar i Göteborg så slipper byta och krabba och sådära! Åt tacos till kvällsmat för att fira att jag fått ett bra schema, bästa maten ever. Och nu sitter jag med färg i håret så nu slipper jag min hemska utväxt (okej, inte för att det var sådär monstermycket utväxt men iallafall!), och sen är jag fit for fight igen. På fredag ska jag och mina vänner iallafall gå på bio och kolla på "Dark shadows" och jag ska få äta chokladdoppade popcorn, dör<3
Trots C-uppsatsen är livet ganska fint nu!

Kommentarer
Postat av: amandapanda

Sv: Ja men eller hur, jag med!

2012-05-09 @ 20:47:52
URL: http://www.lindbloms.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0