Smile like u mean it.

Idag har jag hunnit med lite olika saker, bland annat impulsköpt en lite för dyr men fruktansvärt fin klänning! Den kommer om en-två veckor och jag hoppashoppashoppas att den passar. Sen har jag även hunnit med att funderat på vilka kurser jag ska läsa nästa vår och kommit fram till att jag är väldigt sugen på "Psykiatri på avancerad nivå" och "Handledning med inriktning mot vård, rehabilitering och omsorg"; det verkar vara rätt två bra kurser att läsa. Måste ju läsa minst 15hp för att få bo kvar (eftersom det är en studentlägenhet jag bor i), och eftersom det inte var meningen att jag skulle bo kvar här men sen blev så ändå, så har jag inte tillräckligt många ködagar för att få en annan lägenhet, så nu får vi lösa det på det här sättet istället! Well, det är ju över ett halvår kvar såatte, det är ju inte direkt någon brådska!

Nu: dricka grönt te och kolla klart på "Girl, Interrupted"!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Härligt att du slog till, riktigt fin är den! :D

2012-05-14 @ 21:33:33

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0