Parkhäng

Jag inledde Maj med att få ett sms från Ida-Lisa där hon skrev att jag skulle vakna för vi skulle ha parkhäng tillsammans med Marie och Silverpojken! Så jag gick upp, slängde på mig mina glitterstrumpisar och en klänning och sen cyklade jag ner till stan och köpte frullis på ica och sedan satt vi i parken ett par timmar på våra filtar och hade det så himla mysigt i solen! Och jag är glad för mitt nya puder med spf20 funkar= jag får inga fräknar och så, bäst!!! Vi lyssnade på music och åt lite choklad med jordgubbar i och vindruvor och jag vann över Ida-Lisa på kttlingsmatch mohahaha! När det började bli lite kallare så gick Marie och Silverpojken hem till sig och jag hängde med Ida-Lisa hem till henne och så grillade vi tillsammans med vår klasskompis som bor i huset mittemot Ida-Lisa. Kallt men trevligt!








(Och idag fick jag ett sms från Mattias att han kunde ta med Ansgar till mamma nästa vecka, och detta betyder alltså att jag slipper åka ner helgen innan siesta för att lämna honom, så istället kan jag vara kvar i Västerås och gå på fest på Kåren och kanske se kent (!!!!!; om jag får ståplats vill säga), eller så kollar jag eurovision och dricker blind-date drinkar med mina vänner! Åh, är så happi!)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0