Vi sluter ögonen och lyssnar på en psalm som bor i hjärtslagen.


Min dag idag:

- Jag och Kelly hade handledning för vår C-uppsats idag. Vi gick dit och trodde att vi skulle bli totalsågade och vara tvungen att göra om hela resultatet och leta nya artiklar och hej kom och hjälp oss ungefär. När det blev vår tur var vi jättenervösa, men allt vi behövde fixa var att flytta upp ett stycke, byta ut ett ord och fixa till en tabell. Förstår ni lättnaden när vi gick därifrån?! Nu ska vi plugga järnet fram tills på lördag då vi har planerat att vara färdiga med c-uppsatsen. Och på lördag kväll ska vi förhoppningsvis dricka vin!

- Ikväll är sista kvällen tillsammans med min lilla Ansgarälskling på två och en halv vecka! Imon åker jag med honom till Stockholm så att Mattias kan ta med honom ner till min mami och syster, och så ska Ansgibus bo där tills efter siesta då jag tar med honom tillbaka igen! Har pussat och kramat på honom en massa extra idag fast det uppskattas inte sådär jättemycket; han blir mest irriterad över att jag ruffsar till hans päls. Har iallafall tänkt att pussa på honom lite till, ge honom kycklingfilé och sen ska jag dansa lite med honom till Håkan Hellström! Kommer ungefär hinna dö av saknad om jag känner mig själv rätt. Min pälsboll liksom! ♥

Kommentarer
Postat av: lillapister

Ansgi har det så bra här hos moster! Just nu ligger han och sover i förrådet efter att ha varit på balkongen och galopperat några vänder i lägenheten! :D

2012-05-17 @ 13:15:55
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0