When we stop breathing for each other, we´re drained of our will.


Cred till mig som gick till tandläkaren imorse fastän jag var rädd och egentligen inte ville. Alltså, jag är ju inte rädd för själva tandläkaren eller situationen utan jag är totalt livrädd för blod i munnen/lösa tänder. Börjar gråta nästan bara utav att tänka på det. Men besöket gick bra och jag slapp både blod i munnen/lösa tänder så jag är nöjd!

Idag ska jag fixa det sista inför siesta, typ köpa lite dricka till och packa och fixa presenning (det ska ju regna varje dag så vi kände att en extra presenning över tältet skadar nog inte!) och sådära. Igår köpte jag, Ida-Lisa och Catti även snyggaste muggarna som vi ska ha med oss; dom har liksom både sugrör och lock! Rena rama lyxmuggen!

Kommentarer
Postat av: Marcus

På tal om det. Jag har fortfarande kvar de där höga partyglasen / vinglasen i plast, som vi designade. Kent 2008, tror jag att vi gjorde dem inför. Asgrymma ju! :')

2012-05-29 @ 22:20:47

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0