Lördag

Igårkväll cyklade jag hem till Marie med en tre-apor och godis eftersom hennes kommande praktikplats meddelat henne att hon inte alls var välkommen dit och hon var ledsen/upprörd över det såklart så då ryckte jag ut med bästa tröstevinet! Vi hängde i hennes soffa och lyssnade på en massa musik och pratade om en massa viktiga och oviktiga saker. Marie råkade ta sönder et vinglas så vi fick plocka upp en massa glas från golvet, vi gjorde olika psykologitest på internet, kollade på skitfula hipsterklänningar och lite sådär. När klockan var runt tre så cyklade jag hem med en massa tröstevin i magen och Marie var glad igen och det var ju det som var det viktigaste och bästa!
 
Nu har jag pratat med Mattias i någon timme, och snart ska jag klä på mig och cykla ner på stan och införskaffa mer vin till ikväll eftersom Marie och jag drack upp allting igår haha. Ska hem till henne igen ikväll och äta tacos där tillsammans med Ida-Lisa och Krille också, och så ska vi såklart kolla på "Så mycket bättre"! Kommer bli en bra kväll.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0