Om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt.

 
Har faktiskt varit ganska produktiv idag. Varit ledig från skolan så jag har passat på att dammsuga, diska och söka ett jobb på infektion; som jag ska få komma på intervju hos den 19/11! Det ni, min första intervju som sjuksköterska! Dock nervöst eftersom hon skrev att vi ska "prata lön", herregud jag är så dålig på det/kan aldrig stå på mig... Får se det positivt att hur lite jag än för i lön där så är det minst dubbelt så mycket som jag har levt på per månad i tre år. Så det är ju bra. Och en annan bra grej som inte alls har med ovanstående saker att göra är att jag kan gå på "Lilla sommarfesten" på Kåren i december! Håhåhå, kommer bli awesome! Jag trodde att jag redan skulle vara hemma när den var men så var jag tvungen att fråga dom om när den var och så var den en vecka tidigare än jag trott så att jag är kvar i Västerås!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Härligt! Lycka till! Jag har faktiskt aldrig varit på någon riktig intervju, än mindre skrivit någon CV (har ALDRIG hänt). Ändå har jag haft en del mindre jobb, vikariat och nu ett fast jobb i 5 år. Vågar nog aldrig släppa det nu, haha. ^^

2012-11-06 @ 23:48:41

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0