Tror jag håller huvudet över vattnet men jag håller andan ändå.

 
Nu har jag precis pratat med min fina systeryster Anna om hur jag ska göra med Hedwig och lite så, och vi har kommit fram till att jag ska hämta henne till jul när hon är 12 veckor och jag ändå är hemma i Hovmantorp då. Hon och Ansgi ska sedan få bo hos mamma och Anna i en månad eftersom jag ska utomlands i en vecka i januari, och det blir så mycket res och fläng för dom om jag ska upp med dom till Västerås och ner igen och sådär. Så Anna ska passa dom i januari! Hedwig och Ansgar kommer lära känna varandra bra innan dom bor tillsammans i Västerås, så jag tror det kommer bli jättebra!
 
Annars så hänger jag mest på praktiken, så har ju ingenting roligt att berätta. Kanske ska äta tacos i helgen och det ser jag ju fram emot såklart, och sen så ska jag bara skriva på lite hemtentor (ser inte fram emot det). Funderar på om jag kanske ska åka till Stockholm nån helg framöver och köpa julklappar, får se om jag orkar. Och så har jag och mina vänner planerat att åka till ikea nån helg för Ida-Lisa och Catti vill äta julbord där haha! Jag ska förhoppningsvis köpa en säng snart och en ny matta i mitten på december om allt går som det ska, så det längtar jag till såklart (även fast sängen är SKITFUL men det är ju ändå ingen som är hemma hos mig förutom jag så ingen annan kommer behöva se den ändå)! Och så vill jag att det ska bli 14e december för då är det lilla sommarfesten på Kåren och det är nästa gång jag vet att vi har bestämt att vi ska festa så därför längtar jag tills dess! Japp, det är lite om hur mitt liv kommer se ut så nu vet ni det mina kära små vänner.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0