Turn your head and twist your mind until it fools you; its my truth.

 
Det var ett tag sedan. Eller ja, typ fyra dagar. Jag har iallafall haft min sista dag på 96:an idag och det känns fruktansvärt tråkigt. Det har lätt varit min bästa praktikplats som jag haft hitintills och avdelningen passade mig som handen i handsken så att säga, om vi nu ska använda lite ordspråk. Har tänkt att jag ska söka jobb där även om jag vet att dom inte behöver någon sjuksköterska nu, men man förlorar ju inget på att söka liks.
Nu har jag alltså helg tills på typ måndag då jag ska vara i skolan (precis som hela nästa vecka). Och på lördag ska jag dricka vin och kolla på "Så mycket bättre" och Maja (The Sounds) som är med. DÖR ♥

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0