I swerve out of control, and I swear I waited and waited, I've got to get out of this hole.

 
Har slutfört min sista dag på kirurgen idag, samt haft min slutbedömning som gick så himla bra! Vi pratade nästan ingenting om kriterierna utan satt mest och pratade om hur det hade varit och så, så var ganska chill. Fick så himla mycket beröm och komplimanger att jag inte visste vad jag skulle säga, men blev särskilt glad av en sak som dom sa: "Om du vill jobba här så är du välkommen tillbaka, men vi tror verkligen att du kommer att göra ett strålande jobb om du väljer att jobba på psyk. Du ser liksom människor och har det där tålamodet att sitta ner och verkligen LYSSNA på dom. Det är en väldigt, väldigt bra egenskap!". Blev så himlahimla glad när dom sa det!
 
Nu är jag iallafall hemma och ska snart tvätta upp lite kläder som jag ska ha med mig hem till mami i helgen. Jag har även bytt profilbild i menyn, tyckte det var på tiden liksom. Och jag kan ju bara passa på att säga att jag upptäckte att min blogg ser förjävlig ut i Internet explorer haha, den är ju liksom anpassad till Firefox så det är därför!

Kommentarer
Postat av: lillapister

Åååh, min sjuksyster! Vad duktig du är!! Men vet du, om 24 timmar bakar vi bullar!!!!!! :D

2012-10-03 @ 17:04:41
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0