Sjuk

Är sjuk just nu. Blev hemskickad igår från praktiken men fick ändå alla timmar ifyllda för den dagen, score! Har iallafall fruktansvärt ont i halsen och kan knappt svälja pga detta, vilket gör att jag absolut inte kan äta och knappt dricka. Mamma tyckte att jag skulle ringa till vårdcentralen då varken bafucin eller ipren hjälper. Så idag ringde jag och fick prata med världens snorkigaste sjuksköterska; jag fattar verkligen inte varför alla sjuksköterskor som sitter i telefon på VC ska låta som om dom vore några jävla överklasstyper? När jag förklarade varför jag ringde så frågade hon om jag hade feber och sånadära frågor, och sen sa hon typ att "ja, jag hör ju att du är täppt i näsan", varpå jag svarar att jag inte alls är det, utan att det bara är halsen. Men hon ger sig inte utan "Men du låter ju jättetäppt i näsan. Är du säker på att du inte är det?". Alltså, jag är tjugotre år och jag VET när jag är täppt i näsa och när jag inte är det... Sa iallafall till henne att jag är inte alls var täppt i näsan, och jag får svaret "Jaha... Jaja, du får väl ta och komma hit vid 15:45 då så får du väl träffa en läkare här". Känner bara FUCK YOU, gå hem och lägg dig istället! Dock bra att jag får träffa en läkare som förhoppningsvis kan ge mig tips, eller medicin, så att jag snart kan börja dricka igen utan att vilja dö.

Det var allt från mig. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: marie

Haha idiots! Krya på dig kära vän!

2012-10-17 @ 13:00:25
URL: http://fridolfsson.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0