We've got nowhere to run, we were much too young.

 
Har ganska mycket praktik nu så hinner inte skriva så mycket/har inte så mycket att skriva om. Gick iallafall dag igår och det var sjukt lugnt så vi satt mest och chillade i sofforna. Jag gav en intramuskulär injektion, har typ bara gjort det en gång innan och tyckte det var lika läskigt att göra det denna gången som då, men antar att jag vänjer sig. Fick gå hem lite tidigare så cyklade hem och sov, haha. Sen skulle iallafall jag ner till stan och äta med mina vänner, så jag går ut till cykelförrådet för att låsa upp det och hämta min cykel, men nyckeln liksom fastna (låset har typ krabbat i två veckor nu) så jag kan varken vrida på nyckeln eller dra in/ut den. Det ösregnar och jag blir mer och mer irriterad över att nyckeln sitter fast så jag tänker att jag bestämt ska försöka dra ut nyckel, vilket jag gör, men då råkar jag istället böja hela nyckeln alltså hahaha så sjukt. Och sen är ju den trasig för att ett spår i den hade gått sönder och jag blir asarg och har lust att slå sönder nått, men istället ringer jag mamma och beklagar mig. Får sedan tag i Marie som har min extranyckel så jag får gå till henne i regnet (tur att hon bor så nära nu!) och hämta den så att jag iallafall kan komma in i min lägenhet sen. Så sjukt! Hoppas verkligen inte att jag måste betala för en ny nyckel, men det måste jag säkert bara för att jag verkligen inte alls har några pengar till det.
 
Nu har jag precis varit ute med Ansgi en stund. Ska till praktiken om en timme så måste slänga ihop en matlåda också. Bland det bästa med att ha praktik på psyk är att vi inte börjar förens kl. 14 om vi går kväll, så himla skönt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0