You said I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for.

 
Imon går jag sista dagen på min kirurgplacering, och det ska faktiskt bli himla skönt att byta placering! Inte så att jag har vantrivts där, men det är inte min typ av avdelning så känner att jag liksom inte har mer att göra där. På måndag börjar iallafall jag och Ida-Lisa på vår psykiatriplacering (ja, vi har lyckats kommit på samma avdelning!!!); avd. 96= akut psykos. Har typ peppat hela sommaren inför detta men nu så tvingar jag mig själv att peppa ner deluxe och inbillar mig att det kommer att vara den tråkigaste placeringen jag någonsin har varit på så att jag inte ska bli besviken. Det är nämligen något utav det värsta jag vet, att bli besviken. Iallafall. Har fått ett tecken på att det kommer vara tråkigt eftersom vi fick ett mail som var skittorrt och det stod typ INGENTING i den bara "Kom på måndag kl. 14 för introduktionsträff" + att det var skrivet i .rtf-format. Liksom, wtf? Jaja.
 
På torsdag åker jag iallafall hem till mami för att gå på "uppgraderingsfest" som hon vill kalla det. Kommer nog bli himla trevligt i vilket fall som helst. + att Anna och jag ska baka kanelbullar på torsdag pga KANELBULLENS DAG DÅ!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0