After every party I die.

I fredags så hade Marie kombinerad utflyttningsfest/födelsedagsfest! Det var jag och mina vänner, men också Silverpojken, Silverpojkens kusin samt Ida-Lisas vän Krille. Vi hade lite förfest hemma hos Marie, spelade "Vem i rummet", jag och Catti fick något ryck och sprang det snabbaste vi kunde genom hela korridoren och så satte vi oss där och hade serious talk om det andra könet och sen kom Kelly och hämtade oss så då sprang vi tillbaka. Jag var ganska kramig så jag kramade både Ida-Lisa och Catti haha, för det händer ju faktiskt inte alls ofta! Sen gick vi till Bill&Bob och satt där ett tag. Jag lyckades på något konstigt sätt tappa min kamera och blev helt jätteledsen för jag trodde den var borta, men så gick Marie ut på jakt och letade efter den och så sprang hon på en tjej som hade hittat den och letade efter ägaren. Ibland finns det så himla fint folk alltså! Så jag fick tillbaka min kamera och blev glad igen. Jag och Marie drack en cider med färgglada sugrör och var lite ledsna över att vi inte fick en jordgubbe i den här gången haha. När vi kände att vi var klara så gick vi till McDonalds och åt där, och sen så gick jag hem till Marie för att hämta min halsduk och mina vantar innan jag skulle cykla hem. Var nog ganska mycket för onykter för mitt eget bästa haha, men jag hade himla roligt och hittade ett rött löv som jag tyckte var sådär jättefint så var tvungen att sätta det i håret. Som sagt så var jag och hämtade mina vantar, men när jag kom ut till cykeln så var dom mirakulöst borta, så jag fick cykla hem med ett par strumpor på händerna istället, fast det gjorde ingenting tyckte jag då eftersom det var spetsstrumpor med rosetter på!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0