Endeavor

Idag damp Timos nya skiva ner i mitt brevinkasst! Sitter och lyssnar igenom skivan nu och gillar den skarpt hitintills. I och för sig, hur skulle jag inte kunna göra det? Det är ju liksom Timo!
Jag hoppas verkligen att jag kan gå på någon av hans spelningar i vinter, även om det ser mörkt ut just nu. Får försöka komma på hur jag ska lösa det.
 
Denna bild har jag förövrigt som ny bakgrund i mobilen; första gången jag bytt bakgrund på sen jag köpte den för typ 1,5 år sen. Nu fick Jocke byta plats mot Timo ett tag!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Är det skola, praktik och liknande som sätter stopp? Eller kanske också valen av städer? Hoppas att du hittar någon konsert som passar, jag funderar också som bäst på att pricka in någon. Köpte skivan igår, den verkar bra.

Svar: Inte skolan/praktik utan städer. Kan inte gå på någon utan att behöva hitta en sovplats pga tågen och liknande har slutat att gå när väl spelningen är slut. Typ så.
Cheapo

2012-09-22 @ 17:30:02

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0