Kårenpremiär

I fredags var det Kårenpremiär och Ida-Lisa och var var partypeppade! Kom till henne vid typ 18:30, drack vin och pratade en massa, och Ida-Lisa hade även en liten dansuppvisning för mig! Sen pratade Ida-Lisa i telefon, haha, och jag lyssnade på ipod medans hon gjorde det. Gick till Kåren någongång runt 22:30-23-tiden och det var världens kö och folk ba "vi har stått här sedan kl. 21 och inte kommit in!!!" så vi funderade på om vi skulle strunta i det och gå hem men vi bestämde oss för att stanna kvar. Och sen började kön röra på sig och helt plötsligt så hamnade vi mycket längre fram än folk som hade stått framför oss innan, haha; Inte mitt fel att dom inte vet hur man köar... ^^ Kön var förövrigt mycket intressant, och när vi kom in så gick vi direk och köpte en cocosdrink som belöning. Sedan dansade vi lite (dom spelade The Sounds och Mando Diao direkt efter varandra= happi!!!), pratade med random folk. Det kom fram en kille till mig, som jag aldrig sett/träffat innan, och ba "jag vill veta vad du har för förutfattade meningar om mig!" Liksom hahahah? Sedan gick vi lite ut och in och satt ner en stund och sedan dansade vi och sådär som det brukar vara på kåren; upp och ner liks. Sen blev klockan två och vi hämtade ut jackorna snabbare än vi egentligen skulle fått (kö-skills you know), pratade med lite folk utanför och sedan traskade vi tillbaka till Ida-Lisa och sen cyklade jag hem. Kan ju även pasa på att berätta att när jag cyklade där i godan ro så cyklade jag förbi två killar som ba "JÄVLA EMOOOOO!!!!" och jag typ wtf?!?!?!?! Hade god lust att hoppa av cykeln och kicka ner dom med mina platåskor men gjorde det inte pga hade för bråttom hem till min apelsinresorb och säng. Men nästa gång så...
Himla bra kväll var det förövrigt, och nu ska vi inte festa förens på fredag igen och jag längtar sönder!
 



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0