Last night!

Igår var jag alltså hemma hos Marie och drack vin tillsammans med henne, Silverpojken, Kelly och Catti! Var en himla rolig kväll! Vi började som sagt kvälle hemma hos Marie. Jag hade köpt med mig chips och dipp vilket var mycket uppskattat, bästa festtillbehöret liksom! Vi pratade om allt mellan himmal och jord och stackars Silverpojken fick höra en del tjejsnack ocskå haha. När klockan var typ 22 så bestämde vi oss för att gå till Bill&Bob och chilla där ett tag. Innan vi gick tog vi dock en liten jägershot var haha, vi tyckte tydligen det var en himla bra idé. På B&B beställde jag en cider till mig och Marie och vi fick en jordgubbe i vilket vi blev himla glada över eftersom "vi fick ju faktiskt en jordgubbe GRATIS!!!" haha. Sen kom (tror jag det var) Kellys två kompisar och joinade oss. En av dom satte sig bredvid mig och vi pratade lite och så, och sen frågar han om jag kommer ihåg vad han heter vilket jag verkligen inte gör haha så jag döper om honom till Henrik. Sen kommer det fram att han inte heller kommer ihåg vad jag heter så han döper om mig till Amanda, så det fick jag heta resten av kvällen. När vi suttit på B&B i typ två timmar så bestämde vi oss för att gå till Hattfabriken eftersom vi aldrig varit där.  Vi lyckades komma in även fast det var 25-årsgräns, värt! Efter ett tag gick Marie och Silverpojken till ett annat uteställe medan jag, Catti och Kelly stannade kvar. Jag var tillräckligt full för att dansa, så det gjorde vi till dom stängde vid 02. Därefter bestämde vi oss för att gå till McDonalds och sitta där ett tag. Det ösregnade nämligen ute och jag var inte alls pepp på att cykla hem. Helt plötsligt traskar Marie och Silverpojken in, så dom slår sig ner vid oss och så sitter vi där en stund till. Marie köpte pommes som hon, jag och Catti åt upp på rekordtid typ. Sen bärjade folk röra på sig så då var även jag tvungen att göra det. Kan meddela att det var SKITKALLT och att jag inte hade någon känsel i mina fingrar när jag kom hem. Måste således införskaffa mig ett par fingervantar.
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0