Nyinköpt.

I onsdags och fredag var jag på stan och shoppade lite med mina vänner, och detta var det jag köpte:
 
En skjorta och en klänning från Kappahl barn (älskar barnavdelningar!).
 
Ungefär världens finaste klänning från H&M. Den är mycket finare på än bara på bild, så ni vet!
 
Fyra par vantar  från Gina Tricot (fast jag har redan lyckats slarva bort ett par, haha...) och ett rött, glittrigt nagellack från H&M. Sen köpte jag dessa underbara skor från Monki fastän jag egentligen inte hade råd. Men ni ser ju liksom hur fina dom är och dom är så himla sköna också!
 
Nu ska jag försöka att inte köpa mer kläder på ett tag pga måste ju köpa ny säng+madrass+matta sen så måste ju ha pengar till det också!

Kommentarer
Postat av: Agnes-Elise

Jag har också den randiga klänningen, så himla fin och skön! :D

Svar: Ja, visst är den! :D
Cheapo

2012-09-29 @ 20:03:30
URL: http://strawberrywine.webblogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0